I) Veri Sorumlusu
BBM Perakende Mağazacılık ve Gıda Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi olarak, tarafımızdan ürün veya hizmet alan kişilere ve/veya Boldy Sadakat Programı üyelerine (Metnin devamında “müşteri” şeklinde ifade edilecektir.) ait kişisel verileri, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (Kanun) ve ilgili mevzuat kapsamında “veri sorumlusu” sıfatıyla işlemekteyiz. İşbu aydınlatma metni, müşterilerimizin:
· Hangi kişisel verilerini işlediğimize,
· Kişisel verilerini işleme amaçlarımıza,
· Kişisel verilerini işlerken hangi hukuki sebeplere dayandığımıza,
· Kişisel verilerini toplama yöntemlerimize,
· Kişisel verilerinin üçüncü kişilere ve yurt dışına aktarılmasına,
· Tarafımızca işlenen kişisel verileriyle ilgili haklarına,
· Tarafımıza kişisel verileriyle ilgili başvuru yapmak istemeleri durumunda, taleplerini iletebilecekleri başvuru kanallarına
ilişkin bilgilendirme yapmak amacıyla, Kanun’un 10. maddesi ve Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ kapsamında hazırlanmıştır.
Tarafımızca işlenen kişisel verilerin korunmasıyla ilgili detaylı bilgiye, Kişisel Verilerin Korunması Politikası’nı inceleyerek ulaşabilirsiniz.
II) Müşterilerimizin Kişisel Verilerini İşleme Amaçlarımız, İşlediğimiz Kişisel Verileri, Kişisel Verilerini İşlerken Dayandığımız Hukuki Sebepler
Müşterilerimizin aşağıda sıralanan kişisel verilerini aşağıdaki amaçlarla, 6698 sayılı Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde yer alan veri işleme şartları çerçevesinde işliyoruz:
VERİ KATEGORİLERİ
Kimlik Bilgileri
Ad-Soyad, Doğum Tarihi, Cinsiyet
İletişim Bilgileri
Adres, Telefon Numarası, E-Posta Adresi
Finansal Bilgiler
Ödeme Türü, Ödeme Yöntemi, Fatura Kayıtları, Vergi Kimlik Numarası
Pazarlama Bilgileri
Alışveriş Alışkanlıkları, Çerezlerden Edinilen Bilgiler, Kullanıcının Web Sitesindeki/Mobil Uygulamadaki Ayak İzi, Kullanıcının Tercihleri, Kullanıcının Beğenileri, Kampanya Çalışmalarından Edinilen Bilgiler, Yapılan Anket ve/veya Araştırmalardan Elde Edinilen Bilgiler
İşlem Güvenliği ve Cihaz Bilgileri
Tür, Model, İşletim Sistemi, IP Adresi, Giriş Yöntemi, İşlem Kayıtları
Lokasyon Bilgileri
Konum
Hukuki İşlemler
Tebligatlardan Edinilen Bilgiler, Dava ve İcra Dosyalarından Edinilen Bilgiler
Müşteri İşlemleri
Sipariş Edilen Ürünler, Sipariş Tutarı, Fatura Bilgileri, İade Edilen Ürünler, Çağrı Merkezi ile Gerçekleştirilen Görüşmelerin Kayıtları
Müşteri Sadakat Programı Kullanım Bilgileri
Seçilen İndirimin Türü ve Açıklaması, Yararlanılan İndirimler, Kullanılan Puanların Miktarı, Puanların Kullanılma Sıklığı ve Süresi
MÜŞTERİLERİMİZİN KİŞİSEL VERİLERİNİ İŞLEME AMAÇLARIMIZ VE İŞLEDİĞİMİZ KİŞİSEL VERİ KATEGORİLERİ
İnternet Sitemiz veya Mobil Uygulamamız Üzerinden Üyelik Hesaplarının Oluşturulması ve Üyelik İşlemlerinin Yürütülmesi ve/veya Müşteri Sadakat Programı Üyelik Hesaplarının Oluşturulması ve Üyelik İşlemlerinin Yürütülmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, İşlem Güvenliği ve Cihaz Bilgileri
Üyelik İşlemleri Kapsamında Doğrulama Yapılması
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Cihaz Bilgileri
Ürün ve Hizmetlere İlişkin Satış Sözleşmelerinin Kurulması ve Bu Sözleşmeler Kapsamında Üstlenilen Yükümlülüklerin Yerine Getirilmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Sipariş Bilgileri, Finansal Bilgiler
Ödeme İşlemlerinin Yürütülmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlemleri Finansal Bilgiler
Satış, Sipariş ve Teslimat Süreçlerinin Yürütülmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Sipariş Bilgileri, Finansal Bilgiler
Satış, Sipariş ve Teslimat Süreçleri ile İlgili Müşteri İletişiminin Sağlanması
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Sipariş Bilgileri, Müşteri İşlemleri
Faturalama İşlemlerinin Yürütülmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Sipariş Bilgileri, Finansal Bilgiler
İade Süreçlerinin Yürütülmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlemleri, Finansal Bilgiler
Muhasebe ve Finans Süreçlerinin Yönetilmesi
Kimlik Bilgileri, Müşteri İşlemleri, Finansal Bilgiler
Sunulan Ürün ve Hizmetlere Dair Müşterilerin İhtiyaç Duyduğu Bilgilerin Sağlanması
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlemleri
Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin ve Garanti Süreçlerinin Yerine Getirilmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlemleri
Başvuru, Talep ve Şikayetlerin Alınması, Yanıtlanması, Takibinin Sağlanması, Değerlendirilmesi ve Sonuçlandırılması
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlemleri
Müşteri İlişkileri ve Müşteri Memnuniyeti Süreçlerinin Yürütülmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Pazarlama Bilgileri, Müşteri İşlemleri
Çağrı Merkeziyle Yazılı veya Sözlü Olarak Gerçekleştirilen Görüşmelerin Kaydedilmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlemleri
Müşterilere Daha İyi Bir Alışveriş Deneyimi Sağlamak İçin Geliştirme Süreçlerinin Yürütülmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Finansal Bilgiler, Pazarlama Bilgileri, Cihaz Bilgileri, Müşteri İşlemleri
Kurumsal İletişim Faaliyetlerinin Planlanması
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlemleri
Şirketimiz Tarafından Yürütülen Ticari Faaliyetlerin Gerçekleştirilmesi İçin İlgili İş Birimlerimiz Tarafından Gerekli Çalışmaların Yapılması, İş Stratejilerinin Planlanması ve Buna Bağlı İş Süreçlerinin Yürütülmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlemleri, Finansal Bilgiler, Cihaz Bilgileri, Pazarlama Bilgileri
Müşterilere Sunulan Avantajların Kötüye Kullanılmasının Önlenmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Sipariş Bilgileri, Cihaz Bilgileri, Müşteri İşlemleri, Lokasyon Bilgisi
Satış ve Pazarlama Faaliyetleri Kapsamında Kampanya, Avantaj ve Diğer Faydaların Hazırlanması ve Sunulması
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlemleri Pazarlama Bilgileri, Lokasyon Bilgisi
Ürün ve Hizmetlerimizin İlgili Kişilerin Beğeni, Kullanım Alışkanlıkları ve İhtiyaçlarına Göre Özelleştirilerek İlgili Kişilere Önerilmesi ve Tanıtılması
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlemleri, Pazarlama Bilgileri, Lokasyon Bilgisi
Çekiliş, Yarışma, Promosyon ve Reklam Aktivitelerinin Gerçekleştirilmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlemleri
İşlem Güvenliğinin Sağlanması
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Finansal Bilgiler, Cihaz Bilgileri
Satış ve Pazarlama Faaliyetleri İçin Trafik Ölçümleme, İstatistiki Analiz, Segmentasyon/Profilleme ve CRM Çalışmalarının Yapılması
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Finansal Bilgiler, Pazarlama Bilgileri, Cihaz Bilgileri, Müşteri İşlemleri, Anket Bilgileri, Lokasyon Bilgisi
Kampanya, Avantaj ve Diğer Faydaların Hazırlanması ve Müşterilere Sunulması
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Pazarlama Bilgileri, Lokasyon Bilgisi
Lokasyon Bazlı Pazarlama Faaliyetinin Gerçekleştirilmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Lokasyon Bilgisi
Denetim ve Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Finansal Bilgiler, Müşteri İşlemleri
Resmi Kurum Taleplerinin Yerine Getirilmesi ve Bilgi Verilmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Finansal Bilgiler, Cihaz Bilgileri, Müşteri İşlemleri
Hukuk İşlerinin Takip Edilmesi ve Yürütülmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Finansal Bilgiler, Müşteri İşlemleri
Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Cihaz Bilgileri
MÜŞTERİLERİMİZİN KİŞİSEL VERİLERİNİ İŞLERKEN DAYANDIĞIMIZ HUKUKİ SEBEPLER
Kimlik Bilgileri
· Müşterinin açık rızasının alınması.
· Kişisel verilerin işlenmesinin kanunlarda açıkça öngörülmesi.
· Müşteriyle sözleşme kurulmasıyla veya kurulmuş olan sözleşmenin ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olmak kaydıyla, müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirebilmek için zorunlu olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin haklarımızın tesisi, kullanılması veya korunması için zorunlu olması.
· Müşterinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması.
İletişim Bilgileri
· Müşterinin açık rızasının alınması.
· Kişisel verilerin işlenmesinin kanunlarda açıkça öngörülmesi.
· Müşteriyle sözleşme kurulmasıyla veya kurulmuş olan sözleşmenin ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olmak kaydıyla, müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirebilmek için zorunlu olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin haklarımızın tesisi, kullanılması veya korunması için zorunlu olması.
· Müşterinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması.
Sipariş Bilgileri
· Müşterinin açık rızasının alınması.
· Kişisel verilerin işlenmesinin kanunlarda açıkça öngörülmesi.
· Müşteriyle sözleşme kurulmasıyla veya kurulmuş olan sözleşmenin ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olmak kaydıyla, müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirebilmek için zorunlu olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin haklarımızın tesisi, kullanılması veya korunması için zorunlu olması.
· Müşterinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması.
Finansal Bilgiler
· Müşterinin açık rızasının alınması.
· Kişisel verilerin işlenmesinin kanunlarda açıkça öngörülmesi.
· Müşteriyle sözleşme kurulmasıyla veya kurulmuş olan sözleşmenin ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olmak kaydıyla, müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirebilmek için zorunlu olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin haklarımızın tesisi, kullanılması veya korunması için zorunlu olması.
· Müşterinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması.
Pazarlama Bilgileri
· Müşterinin açık rızasının alınması.
· Müşterinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması.
İşlem Güvenliği ve Cihaz Bilgileri
· Müşterinin açık rızasının alınması.
· Kişisel verilerin işlenmesinin kanunlarda açıkça öngörülmesi.
· Müşteriyle sözleşme kurulmasıyla veya kurulmuş olan sözleşmenin ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olmak kaydıyla, müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirebilmek için zorunlu olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin haklarımızın tesisi, kullanılması veya korunması için zorunlu olması.
· Müşterinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması.
Lokasyon Bilgileri
· Müşterinin açık rızasının alınması.
Hukuki İşlemler
· Kişisel verilerin işlenmesinin kanunlarda açıkça öngörülmesi.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin haklarımızın tesisi, kullanılması veya korunması için zorunlu olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirebilmek için zorunlu olması.
Müşteri İşlemleri
· Müşteriyle sözleşme kurulmasıyla veya kurulmuş olan sözleşmenin ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olmak kaydıyla, müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin haklarımızın tesisi, kullanılması veya korunması için zorunlu olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirebilmek için zorunlu olması.
Müşteri Sadakat Programı Kullanım Bilgileri
· Müşteriyle sözleşme kurulmasıyla veya kurulmuş olan sözleşmenin ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olmak kaydıyla, müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin haklarımızın tesisi, kullanılması veya korunması için zorunlu olması.
· Müşteriye ait kişisel verilerin işlenmesinin hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirebilmek için zorunlu olması.
III) Müşterilerimizin Kişisel Verilerini Toplama Yöntemlerimiz
Müşterilerimizin kişisel verilerini:
· Web sitemizde kullandığımız çerezler, müşterilerimiz tarafından doldurulan elektronik formlar, müşterilerimizin çağrı merkezimiz ile yazılı ve sesli olarak gerçekleştirdikleri görüşmelerin kayıtları, e-posta ve SMS kayıtları, mobil uygulamamız, sosyal medya hesaplarımız, saha ekiplerimiz, elektronik tebligatlar aracılığıyla otomatik yöntemlerle,
· Müşterilerimiz tarafından doldurulan basılı formlar ve yazılı tebligatlar aracılığıyla otomatik olmayan yöntemlerle
toplamaktayız.
IV) Müşterilerimizin Kişisel Verilerinin Yurt İçindeki ve Yurt Dışındaki Üçüncü Kişilere Aktarılması
Hukuka uygun olan kişisel veri işleme amaçları doğrultusunda gerekli güvenlik önlemlerini alarak Müşterilerimizin kişisel verilerini yurt içindeki ve yurt dışındaki üçüncü kişilere aktarabilmekteyiz. Bu kapsamda Kanun’un kişisel verilerin aktarılmasına ilişkin 8. ve yurtdışına aktarıma ilişkin 9. maddeleri uyarınca gerekli teknik ve idari tedbirler alınmak suretiyle, ilgili amacın gerçekleşmesi için gerekli olduğu ölçüde paylaşılmaktadır. Kişisel verilerin yurt dışına aktarılmasına ilişkin faaliyetler KVKK’nın 9. maddesinin 4. fıkrasının (c) bendi uyarınca standart sözleşmeler kapsamında gerçekleştirilmektedir.
V) Müşterilerimizin Tarafımızca İşlenen Kişisel Verileriyle İlgili Hakları
Kanun, kişisel verileri işlenen kişiyi “ilgili kişi” olarak tanımlamıştır. İlgili kişilerin hakları, Kanun’un 11. maddesinde düzenlenmiştir. Kişisel verileri işbu aydınlatma metni kapsamında tarafımızca işlenen müşterilerimiz, “ilgili kişi” sıfatını haiz olup Kanun’un 11. maddesi kapsamında:
· Kişisel verilerinin işlenip işlenmediğini öğrenme,
· Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
· Kişisel verilerinin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
· Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
· Kişisel verilerinin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
· Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerinin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
· Kişisel verilerinin düzeltilmesi, silinmesi veya yok edilmesi durumunda, bu işlemlerin kişisel verilerinin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
· İşlenen verilerinin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
· Kişisel verilerinin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme
haklarına sahiptir.
VI) Müşterilerimizin, Kişisel Verilerine İlişkin Başvurularını İletebilecekleri Kanallar
İlgili kişilerin, Kanun’un 11. maddesinde düzenlenen haklarını kullanmak amacıyla veri sorumlusuna başvuru yapmaları ve taleplerini iletmeleri mümkündür. Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ, ilgili kişilerin veri sorumlusuna yapacakları başvurulara ilişkin usul ve esasları belirlemiştir. Müşterilerimizin tarafımıza kişisel verileriyle ilgili olarak ileteceği talepler, Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’in 5. maddesi gereğince, en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır. Talep neticesinde gerçekleştirilecek işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi durumunda, Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’in 7. maddesinde belirlenen ücretin alınması söz konusu olabilecektir.
Müşterilerimiz, Kanun’un 11. maddesi kapsamındaki taleplerini Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’in 5. maddesi çerçevesinde BBM Perakende Mağazacılık ve Gıda Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi’nin (Mersis No: 0160171891600001) Merkez Mah. Firuze Sk. S Ofis Sitesi S Ofis No: 5 İç Kapı No: 169 Kağıthane / İSTANBUL adresine yazılı olarak, sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinden kvkk@xxx.com.tr e-posta adresine, sistemimizde kayıtlı olmayan e-posta adresinden mobil imza/e-imza kullanarak kvkk@xxx.com.tr e-posta adresine veya KEP vasıtasıyla bbmperakende@hs01.kep.tr adresine iletebilirler.
TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ AYDINLATMA METNİ
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu, 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve 15 Temmuz 2015 tarihli 29417 sayılı Resmi Gazete ’de yayınlanan Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletiler Hakkında Yönetmelik ve sair mevzuatlar kapsamında ticari elektronik iletilerin tarafınıza gönderilebilmesi için onayınıza ihtiyaç duymaktayız. Bu sayede size özel kişiselleştirilmiş kampanyalar, avantajlar, promosyonlar, ürün/hizmet tanıtımları, reklamlar, bilgilendirmeler yaparak daha iyi bir hizmet sunmak istemekteyiz.
Bilgilendirme Metni
Ticari elektronik ileti; telefon, çağrı merkezleri, faks, otomatik arama makineleri, akıllı ses kaydedici sistemler, elektronik posta, kısa mesaj hizmeti gibi vasıtalar kullanılarak elektronik ortamda gerçekleştirilen ve ticari amaçlarla gönderilen veri, ses ve görüntü içerikli iletileri, ifade etmektedir. Ticari elektronik iletiler, alıcılara ancak önceden onayları alınmak kaydıyla gönderilebilir. Bu onay, yazılı olarak veya her türlü elektronik iletişim araçlarıyla alınabilir. Alıcılar diledikleri zaman, hiçbir gerekçe belirtmeksizin ticari elektronik iletileri almayı reddedebilir, daha önce vermiş olduğu onayları geri alabilir. Dolayısıyla, ticari elektronik ileti gönderimine dair onay verseniz dahi dilediğiniz zaman, hiçbir gerekçe belirtmeksizin ticari elektronik iletileri almayı gönderide yer alan linke girerek her zaman reddedebilirsiniz.
Onay Metni
İşbu metne onay vermekle; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve 15 Temmuz 2015 tarihli 29417 sayılı Resmi Gazete ’de yayınlanan Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletiler Hakkında Yönetmelik kapsamında gerekli bilgilendirmenin tarafınıza yapıldığını, işbu bilgilendirmeyi okuyup anladığınızı ve tarafınıza ticari elektronik ileti gönderilmesini kabul etmiş olmaktasınız. Bu çerçevede, pazarlama, iletişim ve kimlik verilerinizin BBM Perakende Mağazacılık ve Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. tarafından; genel veya size özel kişiselleştirilmiş kampanyalar, avantajlar, promosyonlar, ürün/hizmet tanıtımları, reklamlar, bilgilendirmeler, pazarlama faaliyetleri kapsamında güncel iletişim bilgileriniz üzerinden size yönelik ticari iletişim faaliyetlerinde (SMS, e-posta, arama vb.) bulunulabilmesi, ürün ve hizmetlerimizle ilgili müşteri memnuniyetine yönelik anketlerin, pazar araştırması anketlerinin kampanyaların, yarışma, çekiliş, davet, açılış ve diğer etkinliklere ilişkin davetlerin iletilmesi, güncel gelişmelerden haberdar edilmesi, kutlama amaçlı iletiler gönderilmesi, sunum ve bülten gibi içeriklerin paylaşılması ve benzer amaçlarla kanunlara uygun şekilde SMS/kısa mesaj, otomatik arama, telefonla arama, mobil uygulama, anlık bildirim, bluetooth, beacon kablosuz ağlar, sosyal medya ile çevrimiçi reklam ağları, e-posta/mail ve diğer her türlü elektronik iletişim araçları-kanalları yoluyla tarafınıza ticari elektronik iletiler ve diğer iletiler gönderilmesine, bu şekilde iletişime geçilmesine, konu hakkında tereddüde yer vermeyecek şekilde bilgi sahibi olarak, aydınlatılmış açık rızanız ile onay/izin vermektesiniz.